Tα παιδιά προσχολικής ηλικίας αποκτούν τεχνολογικές γνώσεις μέσα από σεναριακά μαθήματα που βοηθούν στην ψυχοκοινωνική και κοινωνικο συναισθηματική τους ανάπτυξη.
Μέσα από προγραφικές, προαναγνωστικές δραστηριότητες και ασκήσεις επίλυσης προβλημάτων, μαθαίνουν να χειρίζονται τον υπολογιστή και να τον αξιοποιούν ως εργαλείο από τα πρώτα τους σχολικά βήματα.
Στο πρόγραμμα , κάθε ενότητα περιστρέφεται γύρω από ένα κεντρικό θέμα για το οποίο δίδεται ποικιλία κατάλληλων δραστηριοτήτων με στόχους: τεχνολογικούς, προ-γραφικούς, προ-αναγνωστικούς, προ-αριθμητικούς ενώ βαθμιαία εξελίσσεται σ’ ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα διδασκαλίας βασικών εννοιών και εντολών του Η/Υ.
Όλα τα σχέδια εργασίας υποστηρίζονται με ειδικό λογισμικό, πρότυπα αρχεία, τετράδια εργασιών του νηπίου καθώς και με ειδικά οργανογράμματα ώστε να επιτυγχάνεται η διαθεματική διερεύνηση της παιδικής αντίληψης προς ποικίλους γνωστικούς και εκφραστικούς τομείς.
Επίσης εισάγονται οι μαθητές στην ρομποτική μέσω του ΒeeBot, μιας "έξυπνης μέλισσας” και μέσω του Sammy, ενός ρομπότ-τοστ. Μέσα απο παιγνιώδεις δραστηριότητες και πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό μαθαίνουν να προγραμματίζουν την μέλισσα και τον Sammy και εισάγονται σιγά σιγά στον κόσμο των Μαθηματικών.
Έτσι στο τέλος της προσχολικής ηλικίας οι μαθητές έχουν μάθει να αναγνωρίζουν τα μέρη του υπολογιστή και να ακολουθούν τους κανόνες σχετικά με τη σωστή χρήση του υπολογιστή. Είναι εξοικειωμένοι με την κίνηση του ποντικιού, αφού το χρησιμοποιούν για να κάνουν μονό και διπλό κλικ και είναι έτοιμοι να συνεχίσουν στο επόμενο σκαλοπάτι της γνώσης, στο Λογισμικό της Microsoft Office.