Τα Γαλλικά είναι η μία από τις δύο γλώσσες που καλείται ο μαθητής να επιλέξει ως 2η Ξένη Γλώσσα στην Δ΄ τάξη του Δημοτικού.
Στη Δ΄ τάξη διδάσκεται 1 ώρα εβδομαδιαίως και στις 2 τελευταίες από 2 ώρες.
Αρχικά στη Δ΄ τάξη ο μαθητής έρχεται σε επαφή με το άκουσμα της Γαλλικής Γλώσσας, καλείται να τη ξεχωρίσει από άλλες γλώσσες και διδάσκεται κανόνες προφοράς ώστε να μπορεί μόνος του να διαβάσει σωστά ταμπέλες, μικρά μηνύματα και διαλόγους. Μαθαίνει να παρουσιάζεται και να παρουσιάζει οικεία του πρόσωπα καθώς και να συνομιλεί με κάποιον που συναντά από το φιλικό του περιβάλλον. Αρχίζει να μαθαίνει κανόνες Γραμματικής που θα του είναι χρήσιμοι στη σύνταξη μιας ολοκληρωμένης πρότασης. Με τη μορφή παιχνιδιού πραγματοποιεί διαλόγους μέσα στη τάξη παίρνοντας διαφορετικούς ρόλους και μέσα από τραγούδια μαθαίνει πιο εύκολα το λεξιλόγιο.
Στην Ε΄ τάξη συνεχίζει και ολοκληρώνει τη μέθοδο Arthur et Lilou 1, δουλεύοντας και το τετράδιο εργασιών και συγχρόνως εμβαθύνει στη Γραμματική.
Στη ΣΤ΄ τάξη διδάσκεται τη μέθοδο Arthur et Lilou 2 (και το τετράδιο εργασιών) ενώ παράλληλα διδάσκεται γραμματικά φαινόμενα που δεν περιλαμβάνονται στην ύλη του βιβλίου. Φτάνει λοιπόν σε επίπεδο Α1.