Τα Εκπαιδευτήρια Μάνεση υποδέχονται την άνοιξη με έναν ξεχωριστό τρόπο. Διοργανώνουν το Σάββατο, 28 Απριλίου 2018, μια ημέρα χαράς και δημιουργίας για τους μικρούς και μεγάλους μας φίλους στο χώρο του Δημοτικού σχολείου. Στη διάρκεια της ημέρας θα πραγματοποιηθούν δημιουργικές, ψυχαγωγικές και αθλητικές δράσεις με πρωταγωνιστές τα παιδιά και φιλανθρωπικό ανοιξιάτικο παζάρι, τα έσοδα του οποίου θα διατεθούν στο κοινωνικό παντοπωλείο του Δήμου μας και στο Ίδρυμα Θηλαίων Αγ. Άννα.
Την Τετάρτη 28 Μαρτίου 2018 θα δοθούν οι έλεγχοι 2ου Τριμήνου και θα γίνει ενημέρωση γονέων από τους εκπαιδευτικούς, ώρα 6:00μ.μ.-8:00μ.μ. (θερινό ωράριο).
Οι γονείς θα συνεργαστούν με τον/την εκπαιδευτικό του παιδιού τους στην αίθουσα διδασκαλίας κάθε τάξεως και θα παραλάβουν τον έλεγχο προόδου και διαγωγής 2ου τριμήνου.
Περισσότερα: Tο πρόγραμμα του σχολείου μας για τις διακοπές του Πάσχα
Όπως γνωρίζετε ο εορτασμός για την επέτειο της 25ης Μαρτίου είναι τριήμερος Παρασκευή, 23/3/18, Σάββατο, 24/3/18 & Κυριακή, 25/3/18.
Όπως γνωρίζετε η επίσημη εορτή για τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου θα γίνει το Πολεμικό Μουσείο, την Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018.
Για την διευκόλυνση σας κατά την μετακίνηση προς το Πολεμικό Μουσείο, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι υπάρχει πρόσβαση με το ΜΕΤΡΟ (στάση Ευαγγελισμός) που βρίσκεται ακριβώς απέναντι από το Μουσείο.
Όσοι γονείς προτιμήσουν να έρθουν με το ΙΧ τους, υπάρχει υπόγειο PARKING που ονομάζεται “POLIS”. Έχει γίνει συμφωνία με τους υπευθύνους να διατεθεί την ημέρα της εκδήλωσης μας, με κόστος 1€ την ώρα.
Προσπαθούμε πάντα να προσφέρουμε στα παιδιά εμπειρίες και ερεθίσματα ώστε να μένουν αξέχαστα τα μαθητικά τους χρόνια και να τα παροτρύνουμε σε διαδικασίες που προάγουν τον πολιτισμό και την Ελληνική μας Παράδοση.
Παρασκευή 16 Φεβρουάριος 2018
Η ΣΤ΄ Δημοτικού για 16η συνεχή χρονιά θα διοργανώσει το κυνήγι του κρυμμένου θησαυρού στις 16 Φεβρουαρίου 2018, ημέρα Παρασκευή, σ’ όλο το χώρο του Δημοτικού σχολείου και από ώρα 8: 30 ως 11 : 00 π.μ.
Πρόκειται για μια ιστορική αναζήτηση με γρίφους, αινίγματα, κρυπτογραφικά αλφάβητα, αριθμητικές παραστάσεις, δυνάμεις, κρυπτόλεξα και γνώσεις από όλα σχεδόν τα μαθήματα της Στ΄ Δημοτικού, αλλά και γενικών γνώσεων.
Σκοπός μας τα παιδιά να χαρούν το ίδιο το παιχνίδι, να νιώσουν τη χαρά της ανακάλυψης, του μυστηρίου και της αναζήτησης μέσα σε ένα κλίμα άμιλλας και υγιούς ανταγωνισμού, χωρίς να ενδιαφέρει ιδιαίτερα για το ποια ομάδα θα φτάσει πρώτη στον « κρυμμένο θησαυρό».
Οι μαθήτριες και οι μαθητές θα χωριστούν σε ισοδύναμες ομάδες. Η κάθε ομάδα θα πρέπει μέχρι την ημέρα του παιχνιδιού, μέσα από συζήτηση και δημοκρατικές διαδικασίες να εκλέξει :
Α) Το αρχηγό - συντονιστή της ομάδας. Ο ρόλος του δεν είναι διατάζει τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας του, αλλά να ακούει, να συζητά και να συντονίζει τη δράση όλων των μελών της ομάδας και κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, και κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας της.
Β ) Το γραμματέα της ομάδας : Ο ρόλος του είναι σημαντικός, καθώς χρειάζεται να γράφει με ακρίβεια και ταχύτητα τα φύλλα των γρίφων, τα οποία και πρέπει να κρατήσει συγκεντρωμένα σε φάκελο, μέχρι να φτάσει η ομάδα του στον κρυμμένο θησαυρό. Μαζί με το συντονιστή και το σημαιοφόρο δείχνουν, όπου χρειάζεται, τους λυμένους γρίφους για να πάρουν τον επόμενο και να συνεχίσουν την αναζήτηση. Χωρίς τα φύλλα των γρίφων σωστά συμπληρωμένα, η ομάδα ακυρώνεται.
Γ) Το σημαιοφόρο της ομάδας : Ο ρόλος του είναι να κρατά το λάβαρο της ομάδας, να συνοδεύει παντού τον αρχηγό, και να εμψυχώνει όλα τα μέλη της ομάδας στην προσπάθεια ανακάλυψης του θησαυρού.
Δ) Μπορέιτε να δώσετε και άλλους ρόλους στα μέλη της ομάδας, όπως Ντελάλης, Σηματωρός, Μαρκονιστής, κλεφταρματωλός, κ.α
Κάθε ομάδα θα πρέπει ως την ημέρα διεξαγωγής του παιχνιδιού, να έχει ετοιμάσει το λάβαρο της, που θα τυπωθεί και σε σηματάκι. Δικαίωμα κάθε ομάδας είναι να βρει ένα όνομα και να φτιάξει το λάβαρό της με εικόνες και συνθήματα που να εμπνέουν τα μέλη της και να την αντιπροσωπεύουν. Επίσης κάθε ομάδα πρέπει να συνθέσει ή να επιλέξει ένα τραγούδι ως ύμνο της ομάδας.
Περισσότερες οδηγίες θα δίνονται από τη κ. Τσιαμάκη Ελένη και τον κ. Κοτσαρίνη Λάμπρο, σ’ όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας και της διεξαγωγής του παιχνιδιού.
Πιστεύουμε ότι οι μαθητές μας θα χαρούν αυτή τη δραστηριότητα, αξιοποιώντας τις γνώσεις τους, αλλά και τη διάθεσή τους να παίξουν ένα διαφορετικό ρόλο από την καθημερινότητα της τάξης. Στο τέλος θα διασκεδάσουμε όλοι μαζί, γιατί δεν υπάρχουν νικητές και ηττημένοι, με το παραδοσιακό γαϊτανάκι από μαθητές και μαθήτριες της Στ΄ τάξης, χορευτικά τάξεων, στα πλαίσια του αποκριάτικου πάρτι που θα ετοιμάσουν όλοι οι μαθητές του σχολείου μας.
Σελίδα 44 από 51