Αγαπητοί μικροί μας φίλοι,
Σας καλούμε την Κυριακή 15/10/17 στο σχολείο μας στις 11 π.μ. σε μια κεφάτη συνάντηση γνωριμίας με το παιδικό τμήμα της σχολής σχεδίου και ζωγραφικής , εντελώς ΔΩΡΕΑΝ.
Σκοπός μας είναι μέσα από ευχάριστες δραστηριότητες οι μαθητές να έρθουν σε επαφή με την καλλιτεχνική δημιουργία και έκφραση.
Δύο ώρες γεμάτες δημιουργικές δραστηριότητες (ζωγραφικής, κεραμικής και κατασκευής οριγκάμι).
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
Η ΚΡΥΦΗ ΕΙΚΟΝΑ (διάρκεια 30΄)
1) Ζωγραφική με λαδοπαστέλ, χρωματιστών κηλίδων, που καλύπτουν το λευκό μας χαρτί.
2) Βάψιμο με πινέλο όλης της ζωγραφισμένης επιφάνειας.
3) Χάραξη με μολύβι της μαύρης μπογιάς σε σχήματα και
Εικόνες που επιθυμούμε, για να αποκαλυφθούν τα αρχικά χρώματα της ζωγραφιάς μας.
ΦΤΙΑΧΝΩ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΓΑΛΑΞΙΑ (διάρκεια 40΄)
1) Ζωγραφική πάνω σε προπαρασκευασμένες μικρές μπάλες από παπιέ μασέ (τεχνική με αλευρόκολλα και εφημερίδα). Ο καθένας μπορεί να φτιάξει τον δικό του πλανήτη!
2)Δημιουργία μείγματος μπογιάς και υγρού πιάτων για το εφέ του διαστήματος το οποίο περιχύνουμε πάνω στο χαρτί μας.
3)Χρήση οδοντόβουρτσας και λευκής μπογιάς για το εφέ των αστεριών του γαλαξία.
4)Επικόλληση του πλανήτη μας πάνω στο έργο μας.
ΚΕΡΑΜΙΚΗ
ΈΝΑΣ ΚΟΣΜΟΣ ΓΕΜΑΤΟΣ ΣΧΉΜΑΤΑ (διάρκεια 40΄)
1) Αναφορά των βασικών σχημάτων (τρίγωνο, τετράγωνο, κύκλος).
Κάθε παιδί με την σειρά προτείνει με αφορμή τα σχήματα μια ιδέα ενός αντικειμένου που του αρέσει η οποία να εμπεριέχει τουλάχιστον ένα βασικό σχήμα.
2) Με την βοήθεια ειδικών εργαλείων του πηλού, με σπάτουλες, νερό κ.α. λ
Υλοποίηση των βασικών σχημάτων στον πηλό.
Το κάθε παιδί φτιάχνει τουλάχιστον ένα από κάθε βασικό σχήμα.
3) Σύνθεση και μετατροπή των σχημάτων σε φιγούρες, σπίτια, πλανήτες και αντικείμενα αναλόγως με την πρωταρχική ιδέα καθενός παιδιού.
Έτσι συνδυάζοντας το παιχνίδι με την μάθηση, ο καθένας μεταμορφώνει το σχήμα του, τηρώντας τους βασικούς κανόνες της κεραμικής.
ORIGAMI
ΔΙΠΛΩΝΩ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ (διάρκεια 1.30΄)
Κατασκευή και συγκόλληση έξι πανομοιότυπων χάρτινων μονάδων (τεχνική modular origami), με στόχο τη δημιουργία μιας μολυβοθήκης.