Η Γ’ δημοτικού πειραματίστηκε με τη μέτρηση του μήκους, υπολογίζοντας την απόσταση από τη μία άκρη της κασετίνας μας ως την άλλη, το μήκος του πίνακα και μετρώντας ο ένας το ύψος του άλλου σε ζευγάρια. Ανακαλύψαμε λοιπόν πώς να χρησιμοποιούμε ορισμένα όργανα μέτρησης του μήκους όπως τη μετροταινία, το γαλλικό μέτρο και τον χάρακα και γνωρίσαμε παράλληλα τις μονάδες μέτρησής μήκους.

Στο πλαίσιο του μαθήματος για τα αναπτύγματα των γεωμετρικών στέρεων η Γ’ δημοτικού δούλεψε με τα αναπτύγματα του κύβου, της τετραγωνικής πυραμίδας και του ορθογώνιου παραλληλεπίπεδου και φτιάξαμε μια μεγάλη κυβοϊστορία για να «μπερδέψουμε» το παραμύθι του Τζακ με τη φασολιά.

Τα παιδιά της Ε’ τάξης με αφορμή το κεφάλαιο της Γλώσσας “το φυσικό περιβάλλον” πραγματοποίησαν υπέροχες, πρωτότυπες ομαδικές εργασίες με θέμα “με ποιους τρόπους μπορούμε να προστατέψουμε τη φύση”. Στο τέλος μιλήσαμε για τις ανανεώσιμες κ μη πηγές ενέργειας κ παρατηρήσαμε πως λειτουργεί και ποια είναι τα οφέλη μιας ανεμογεννήτριας.

Μέσα στα πλαίσια του μαθήματος "Γνωρίζω τα γεωμετρικά σχήματα" τα παιδιά της Β΄ τάξης είχαν την ευκαιρία να ζωγραφίσουν τα γεωμετρικά σχήματα, να τα κόψουν στη μέση, να θυμηθούν και να κατανοήσουν καλύτερα τις έννοιες "μισό και ολόκληρο" και να φτιάξουν ένα κολλάζ με διάθεση και φαντασία.

Στα πλαίσια του προγράμματος «Κυριακή με το παιδί μου» οι μαθητές όλων των τάξεων του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού των Εκπαιδευτηρίων Μάνεση, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τους «Μυστικούς κόσμους του Ευγενίου Τριβιζά». Στο ταξίδι τους γνώρισαν την κότα Καρλόττα, ξεγέλασαν την κακιά μάγισσα Φρικαντέλα που μισούσε τα κάλαντα, έμαθαν πώς ο Ρούνης, το κακό γουρούνι, έγινε τελικά καλός και μετέτρεψαν έναν μπαμπά μας σε ένα «εφτάρα βίδα». Ήταν μια υπέροχη βόλτα στους κόσμους που με τόση αγάπη έφτιαξε για τα παιδιά ο πιο γνωστός σύγχρονος παραμυθάς, ο Ευγένιος Τριβιζάς.