Με μεράκι και δημιουργικότητα, στολίσαμε κάθε γωνιά για να φτάσει το πνεύμα των γιορτών στους μαθητές και τους δασκάλους μας.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ τάξης επισκέφτηκαν το Μουσείο Πειραμάτων και έγιναν για λίγο οι ίδιοι μετεωρολόγοι γνωρίζοντας τα πάντα για την ατμόσφαιρα!


![]()
Τι κι αν είμαστε μακριά, ο ουρανός με τα άστρα του και το φεγγάρι είναι κοινά για όλους μας!!

Εχθές το πρωί γονείς και παιδιά απολαύσαμε μια εξαιρετική παράσταση στο Ίδρυμα Κακογιάννη.

Σελίδα 38 από 102







